"Lova att inte ha sex med dig själv" (?!?!?!?)

000Photobucket 2008-11-24 @ 19:21:17
Nu kommer 2 tester som jag hittade på Matildas blogg (http://visbyspersson.blogg.se/).

Test nr 1:

såhär gör du, svara på frågorna nedan för och fyll i svaren och skriv de ist för de understrukna orden.

Hej
Simone. Jag tycker inte du ska oroa dig över mammas jobbs halkiga golv , för du har ju faktiskt fest  Jag vet att du har varit lite annorlunda  men vännen min du är faktiskt helknäpp sov på saken och krama din lärare.
Du vet att du alltid har varit min 
bitch och kommer alltid att vara de. Lova att inte ha sex med dig själv , för då blir jag ledsen och dansar tango med din mamma  
 Du får ha de så hamster du vet att jag älskar dig.

Puss och Kram 
Pirat .

P.s
 det här var väl onödigt?


1. bläddra i din mobil lista och vänta i 10 sek och släpp sedan.

2. hur gammal är du?

* 0-7 = mensen
* 8- 14 = mammas jobbs halkiga golv
* 15- 20 = min isbjörn
* 20- 50 = hemläxa


3. din skostorlek ?

* 30- 35 = knark
* 36- 39 = fest
* 40-46 = en uggla
* annan = en tråkig bil

4. favoritfärg

* gul= emo
* svart= bortglömd
* rosa = landsatt
* röd = anorlunda
* blå = barrig
*orange = kissnödig
*vit = snyftig
*lila= krogig
*annan= bög

5. vilket mobil märke har du ?

* motorola= halvmätt
*nokia= drake
* sony erikson = helknäpp
* samsung = cpstörd
* annat = IQbefriad

6. din musikstil ?

* heavymetal = glöm allt som har med sova att göra
* dethmetal/blackmetal = träffa folk i stan
* screamo = ta inte min nalle
* hip hop= dansa dig igenom besvären
* techno = sov lite till
* RNB = krama din lärare
* glamrock= riv dig på magen
* Punk= onanera
*annat= kissa

7. din hårfärg?

* blont = bitch
*brunt = gosebjörn
*rött = trana
*svart = älskling
* färgglatt = sovkamrat
* någon knallig färg = ödlas bästavän
*annat  = bästis

8. ett av dina husdjur ?

* hund = byta lakan
*katt = åka till månen
*hamster = sova för länge
*råtta = yttra dig mer
*ödla = fira jul i år
* häst = skriva brev till kungen
*annat = ha sex med dig själv

9. din ögon färg ?

* blåa = dansar tango med din mamma
* bruna = vägrar klia mig i huvet
*gröna = sätter mig ner 3 ggr
*gråa = gömmer mig
* dom skiftar färg = köper en bäver
* annat = blir medlem på emocore

10. din favorit godis?

* surisar = dåligt
* salta = häfigt
* choklad= hamster
* laktis = soligt
* chips = good
* popcorn = jävla skitbra
* blandgodis = illa
* annat =ångigt

11. ditt favorit program?

* simpsons = skonar
* family guy = hatar
* one three hill = älskar
* våra bästa år = avundar
* våra värsta år = beundrar
* hell´s kithen = vägrar se
* top model = river
*annat = ser

12. vilken månad fyller du år ?

* januari = Rävmajja
*feberuari = syltmacka
*mars = dominogeek
*april = stickkärring
*maj = pirat
*Juni= åljävel
*Juli= qvinna
*augusti = xylofonspelare
* september= äckel
* oktober= gräslök
* november= fågelskådare
*december= cykelhjul

13. ditt stjärntecken ?

*  tvillingarna= de här va vell onödigt
* kräftan = gå och fiska med dig
*vattumannen =  häll upp ett glas saft tack
* stenbocken= köp dig ett liv på Ica
* vågen= gå och se westlife
* skytten=  börja grina
* fiskarna= är inte du lord voldemort ?
* jungfrun= borde inte du räkna matte ?
* väduren = hejdå
*oxen = räkna inte med mig mer
*lejonet = knulla inte sönder nallen!!
*skorpoonen = kissa gör man på toa !

Haha, ett ganska skojigt test! Kommer säkert bli fler här på min blogg.
Men jag lägger ut det andra testet sen.

Puss O Kram <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback