Mina Confessions om min klass <3

000Photobucket 2008-11-24 @ 19:29:31

Ta fram din skolkatalog o bläddra fram din klass

(tar bort lärarna)

Har du kysst nr 7 ?
Orion- Nej


Brukar du va med nr 9 ?
Viktor- Nej, kanske har gjort någe någon kväll men inte mer än så...


Är nr 21 din bästis ?
Jasmine- Nej, men en nära vän måste lära känna henne mer för att hon ska kunna bli det.

Gillar du nr 19 ?
Isak- Han är en grym kompis men det är inte mer än vänskap mellan oss.


Älskar du nr 16 ?
Maryan- Nej


Är nr 12 din bästis ?
Nelly- Nej, men en kompis


Va du med nr 2 idag ?
Murat- Asså vi pratade lite i skolan men det räknas nog inte va?


Hur länge har du känt nr 5 ?
Linamyra- Träffade henne för typ 3 månader sen man jag kan knappast säga att jag känner henne.


Har nr 17 lika dan mobil som du ?
Fanny- Nej


Har du vart med nr 8 nån gång ?
Kevin- Nej, men han brukar skriva av mig på So:n... XD


Hur länge har du känt nr 25 ?
Vi är bara 22 st i klassen...


Är du kär i 16?
Maryan- Nej lebb är jag inte...!



Också lite små roligt test, eller hur!?


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback