Mutad Emma!

000Photobucket 2008-11-27 @ 19:15:08
Hej! Igårkvällen blev jätte lyckad med god mat och leenden på (nästan) alla ansikten!
Anna och Jane hade gjort ett toppen jobb med mat o fika och alla verkade nöjda!
Nästan alla var där utom typ 5 st så det var ju också bra!    Det blev lite snöbollskrig också och (söta men inte så rara) Henric BETALADE (!!!!) Emma för att mula mig!!!?? (Fast det kändes skönt att jag hann först)
Idag fick vi dock ta hand om lite som mattanterna kanske inte var så glada med men alla sura miner försvann efter arbetet då Henric bjöd klassen på Te, O'boy eller Kaffe! Tack <3

Annars så har det inte vart så mycket mer idag. Pratade lite med Hannes o Mathilda på vägen hem bara så...Imorrn hoppas jag få gå på Stan med Emma och kanske börja julshoppingen!
Hur många har börjat egentligen!?

Ska iallafall ringa henne snart och höra.

Så, nu ska jag snart se på SOS Gute (jätte kul eftersom det är inspelat på Gotland och man känner igen sig överallt t.o.m i mörker)

Gokväll! <3

//Emilia

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback