På 1 vecka händer det massor!

000Photobucket 2008-11-25 @ 13:05:01

Blir så ledsen då den underbara snön förvandlas till äcklig blötsnö...
Nu har iallafall klasskompisarna slutat skolan...Undrar om något nytt/roligt/inte bra har hänt. (Var ju bortrest i 2 veckor, varav 1 skolvecka,  i Oktober och då hände det en himla massa).
Men sen sist jag skrev har jag inte gjort så mycket mer än att nysa...Faktisk, måste ta med en toarulle vart jag än går.

Har också vart inne på Bluebox.se och hittade lite roliga grejer. T.ex 


Pris: 595 kr

Tyckte den var rätt fräck!
Ska nog köpa en julklapp till mamma från BlueBox Kanske.. :D

Nej, nu ska jag till affären och köpa en Billy's Pizza till Lunch! Gott!

//Emilia 


Kommentarer
Jasmine

Hej :) var du sjuk idag?


URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
DATUM: 2008-11-25 TID: 13:05:01

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback