"Snön kom med värme"

000Photobucket 2008-11-30 @ 13:51:19
Hej!
Idag var jag ju inne på julskyltningen med mamma. Blev bara en snabbis men ganska mysigt ändå.
Skulle ju köpa en present till Ingrid som idag fyller 94 år. Och man kan ju se det på två sätt; Antingen så är det super lätt att köpa en present till en 94 årig gammal dam, eller jätte svårt! Jag och mamma såg det som en blandning. Mamma jobbar ju i samma hus där hon bor och träffar henne dagligen, plus att det är ganska mycekt fart i tanten och om hon hade fått bestämma hade hon fortfarande bott kvar i Villan här i vibble, ensam.
Men det blev en gulddiamantig brosch och så ska mamma (som fick fram sin kreativa sida) fixa ihop någon egen ljus dekoration med fat, ljus och torkad frukt...?? Kanske var lite väl skeptisk på stan men nu blir det nog bra!

Sen är det ju första advent också och jag fick en tröja av mamma idag från Cubus där det står "Santa Rock My Way    I Belive in Santa" något sånt. Jätte söt, ska ha den på måndag! :D

Men nu ska jag sitta här och surfa lite en stund hade jag tänkt och sen blir det lite plugg till Kemi provet imorgon och sen får man väl börja göra sig i ordning för festen.

Hejdå o Glad Första advent!


"Snön kom med värme"


Ps. Angående raden "Snön kom med värme" så ska jag skriva en sådan "snö-rad" ända fram till julafton. Även fast snön är borta! Hade tänkt börja imorgon den 1:a men det får bli första advent istället! Ds

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback