Vår schemalagda tjejmiddag

000Photobucket 2008-11-23 @ 12:38:19
Hej!
Det var ca 20 timmar sen jag bloggade sist. Under de 20 timmarna har jag hållit hus på Kneippbyn i den underbara (men lite småläskliga) stuga nr 28 <3
Allt var ganska så perfekt det vara bara en sak som störde mig!! den jävla fläckt jäveln på toaletten!!!! Så fort man tände och släckte lampan så lät det som en rostig trimmer!! Vågade knappt göra mina behov.... :P
Men som sagt så hände det mycket kul (& ibland tråkigt) under kvällen så här får ni ett "Schema" som kanske inte stämmer så bra på tiderna och så men...Ungefär!

Tjejmiddagen den 22/23 November 2008.   Tjejer: Jag, Emma, Tessan, Matilda och Bea!

15.58: Jag och mamma är i affären och Emma kommer dit o frågar om hon får vara hos mig tills vi ska gå, Och såklart får hon det <3!

16.15: Emma har damp på mig för att jag inte packat klart än

16.25: Emma har ännu mer damp på mig och börjar kläd på sig

16.30: Jag o Emma går i rask tackt mot Tereses hus

16.45: Vi går till stugan

17.00: Vi sätter oss och pratar i soffan,"boar" in oss lite och äter min kaka (som blev succe <3)

17.30: Matilda åker iväg och hämtar maten från McDonalds

18.05: Matilda är tillbaka och vi kastar oss över maten

18.30: Vi är någotlunda proppmätta och sitter och dåsar en stund, städer iordning och börjar gå mot affären

18.50: Plockar på oss godis, glass, läsk, naturgodis...Ja, allt vi kan hitta ramlar ner i korgen

19.15: Jag och Emma går hem till mig och hämtar mitt Playstation så att vi ska kunna se på DVD

19.30: Sitter alla samlade i stugan och ser på One Tree Hill (de 2 sista avsnitten i säsong 4 om någon är intreserad)

19.50: 2 killar, Casper o Lukas stormar in i stugan och det blir mer än pinsammt!

19.15: Killarna går och Tessan börjar städa (hon är en riktig städnarkoman om någon undrar)

19.30: Sitter o äter godis och kör "sanning eller konka" utan flaska

Och från typ 20.00 och till kl 03.30 (typ) flummar vi bara runt, ser lite Robin Hood och flumma runt ännu mer!
Kl 03.30 så somnar Tessan o Matilda. Jag, Bea o Emma börjar se ännu ett avsnitt av One Tree Hill men bea somnar ganska snart.
Så jag och Emma ser klar själva, vi ser ett till och sen börjar vi se ett Robin Hood avsnitt, då slumrar jag till o frågar Emma om inte vi kan gå och lägga oss i våningssängen och sova. (Då är kl 06.30)
Emma går med på det och så sover vi alla till kl 10.00 då vi börjar plocka undan lite smått, går ut o åker pulka, går in.
Tessan o Bea börjar spela Disney TP medan jag, Emma o Matilda går ut och har snöbollskrig.
Vi går in efter typ 20 min och då är kl halv 12. Emmas mamma komme roch hämtar oss och sjutsar hem mig sen är jag hemma!
Haha, det var vår tjejmiddag det!
Så kom väl hem för typ 1 timme sen, har sovit ca 4 timmar inatt och om ca 1 timme så rullar bilen ut mot Hemse för att spela fotboll där!
Kommer somna i bilen, i omklädningsrummet och på avbytarbänken!!
Hoppas att pappa har lite överseende med min kväll och låter mig börja på bänken eller nått!?

Nej, så nu måste jag snart borsta tänderna, äta, dricka och helt enkelt ladda upp för Mardrömmen i eftermiddag!

Ps, Snön ligger kvar!! <3 <3 <3 Ds

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback