Bloggosfären

000Photobucket 2009-01-31 @ 15:31:51

Snart kommer jag kunna kalla "att läsa bloggar" en hobby. Jag läser jätte många olika varje dag och är jag ifrån Bloglovin i 5 minuter så finns där, när jag kommer tillbaka, flera stycken inlägg! Jätte roligt. Men såklart funkar även bloggvärden som modeindustrin. Om någonting blir trendigt, t.ex Jeans Jackor så går alla och köper varsinn jeans jacka. Och i bloggvärlden började någon läsa blondinbellas blogg, nu läser alla blondinbellas blogg, varesig man tycker den är bra eller dålig.
Och pågrund av detta så är det så otroligt många bloggar som ingen ens bryr sig om. Ingen läser ingen bryr sig helt enkelt.
Så nu kommer jag alltså tipsa om mina favorit bloggar. Några populära några inte så värst.

Kompisar:
Emma
Emma
Matilda
Jasmine
Beatrice

Övriga:
Sanna
Emma
Anna

Det var nog dom. Kommer fler i framtiden.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback