Body Butter Rasberry <3

000Photobucket 2009-01-25 @ 17:25:26
Någon mer än jag som längtar ihjäl mig till sommaren! Jo, Emma. Det vet jag ju redan men någon annan?
Jag har iallafall börjat längta något så fasligt att jag går runt och tänker på det hela tiden (bra tips om man är less på vinter-vädret). Och det är heller inte något speciellt som ska hända i sommar, det är just den där friheten man har då man väcks av solen kl 7 på morgonen, det är sommarlov och man har tusen möjligheter och saker att ta sig för. Härligt! <3
Det ända jag tänkt ut till sommaren är att jag ska försöka vara så mycket som möjligt med Emma. Ska också åka iväg med Gården-gänget och så kanske det blir någon fotbollscup eller träningsläger på fastlandet men annars inget.
Bara njuta och inte stressa! Ska snart börja inhandla vårkläder och fylla på sommarlagret i garderoben (fast först måste jag rensa ut allt gammal och försmått :D). Blir mycket linnen (somvanlig) och så ska jag försöka få tag i någon söt klänning och gulliga ballerina skor!
Ska också ta att inhandla bode butter Rasberry. Ny i sortimentet och är nu min favorit, var och lucktade i Fredags och gud!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback