~Broken Strings~

000Photobucket 2009-01-24 @ 17:30:51
Haha, var inne och såg på bloglovin och där ligger jag nu på listan bland rekomenderade bloggar! Kul va!?
Har ingen aning om hur jag hämnat där men kul är det iallafall. Men jag har smittats av Emmas blogg torka! Verkligen.
Vet inte vad jag ska ta mig till. Men som jag har sagt till henne så kommer det väl.
Kvällen kommer jag nog tillbringa framför tv:n tillsammans med den del av familjen som håller sig hemma. Blir säkert lite chips med "hamburgaren" och så någon film eller så. Kanske ska tvinga mamma att hyra en upp i affären (hatar att vara 13 och icke byxmyndig!!!) Det finns ju fakttisk ett par filmer som jag väntar på att få se t.ex "Step Fathers" "Arn 2" "High Scool Musical 3" "Bröllopsduellen" ja, så får väl se om jag kan hitta något tidsfördriv för kvällen.

Sitter nu och lyssnar mig le´ på Nelly Furtados och James Morrisons låt Broken Strings. Lyssna ni med!

Visst är den fin! Älskar de första meningarna!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback