~Drömmarna~

000Photobucket 2009-01-05 @ 10:12:50
Måste bara säga att bli medlem på bloglovin är den här veckan det bästa jag gjort. Så himla enkelt att bara lägga in sina favoriter och så utgå därifrån och slippa det här "zappandet" mellan alla olika bloggar. Super skönt!
Den ända som inte har det är väl Emma men jag får väl va på henne lite också.
Och som ni ser så ligger ju snön kvar! Synd bara att den kom en aning försent...Men vi får väl vara glada att den kom alls, men jag kommer nog inte kunna ha någon större glädje av den, gick och la mig igår med blodsmak i munnen (??) och idag har jag jätte ont i halsen. SUCK. Har nog fått mammas bacil.
Men också, så mycket som jag drömt nu har jag nog aldrig drömt förr! Det började ju med att jag drömde att jag blivit jagad av en invandrare på väg från skolan till stan, sen att vi var med om en Tsunami och alarmet gick inte av, Sen gifte jag mig som 13 åring och vaknade med magsmärtor på morgonen, Igår drömde jag att jag och några kompisar var i Turkiet och så blev vi satta i fängelse och tiden var 3 månader men mina kompisar kom ut typ efter 5 dagar och så var jag själv kvar och idag drömde jag att min mamma dog och jag var så himla ledsen för jag hade inte hunnit ha det här stora "sex snacket" än...Gud!
Varför drömmer jag så mycket!!!?? Visste förr drömde jag ju ingenting och önskade att jag kunde drömma lite men jag menade inte så här mycket och så verkliga drömmar. Tack....
Och allt reflekterar också till något jag sett, gjort eller tänkt någon gång (oftast dagen innan)
När jag blev överfallen så berodde det troligen på att när jag cyklar hem från någonstans och det är mörkt så brukar jag tänka ut en plan hur jag ska göra om jag blir överfallen. (Min plan; slå tillbaka och sen springa...Hehe)
När tsunami-drömmen kom så hade jag kvällen innan sett en bild på boken om Pigge och hans tsunami upplevelse.
Giftemålet kom troligen för att jag var kär och fängelset har jag ingen aning om vad det kom från men drömmen om att mamma dog kom från en film jag såg igår kväll "Kärlek på menyn".

SUCK.
Och det har ju knappast var några bra drömmar! Alla gånger har jag blivit lättad då jag märker att jag inte alls är i Thailand eller att mamma är kvar och att jag ligger i min säg och inte är i någon turkiskt-fängelse. Skönt! 

Nej, vi får hoppas att det är slut på drömandet nu på ett tag.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback