Emma Went Crazy!

000Photobucket 2009-01-11 @ 16:46:43

Hej allihopa! Jag vet att det vart lite tort här på bloggen i helgen men det har vart en händelserik helg där jag valt att skita i att slösa tiden framför datan.
I Lördags var det ju den lite lagom legendariska IFK dagen där man efter sin kariär nog kan hämta många spännande minnen. KOm på ett bra lag...Nämligen det bästa, vi vann ju! Haha, första gången det lag som jag vart med i kommit så långt som till final, brosan åkte ur i semin vilket var tur för att slippa ett möte...men dock blev det final mot Emmas brorsa Måns, men som sagt...Vi vann! :) Priset var väl två 50 grammare på choklad, en volleyboll och en trislott där jag vann 50 spänn!
Direkt där efter åkte jag till Västergarn för att sova hos Emma. Hela kvällen/natten/söndagen var jätte rolig! Vi spelade spel, pratade, tränade vighet, läste, lyssnade på musik, skrattade och lite så. Mysigt. Jo, godis hade vi ju också och Emma Went Crazy! Never Give That Girl Candy Before Dinner! Haha.
Åkte hem för någon timme sen och hade en super mysig stund på bussen. Och nu har jag inte gjort så mycket, mest landat och läst bloggar.
Ikväll blir det "Stjärnorna på Slottet" då det är bögen Jonas Gardells tur att vara värd. Undrar vad han kommer dra till med. Modevisning? Choklad avsmakning? Sola? Ja, man kan ju undra..
Sen är det ju dags för skolan imorrn vilket ska bli skönt, måste in i rutinerna nu! Saknar dom lite!
Fick också en glad nyhet igår, på Onsdagar drar vi igång med snabbafötter på träningen!! Så himla kul! Ska köra med AIK's P94, Askul!
Skriver mer om det sen!
Ha det bra!


Kommentarer
Raisa

asså det är en välldigt fin blogg:D


URL: http://johanochraisa.blogspot.com/
DATUM: 2009-01-11 TID: 16:46:43

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback