Grishjärtan och Myspys (kombination?....Knappast!)

000Photobucket 2009-01-29 @ 19:58:38

Idag har främst kretsat runt sista lektionen, Biologin då "Disikera att Grishjärta" stod på schemat.  Idag, samma lektion, fick vi också se de tuffaste och (såkallade) coolaste killarna krypa ihop till möss så fort de såg (och kände luckten av) gris hjärtanen. Haha. Alla borde vart där då Jocke lämnade klassrummet och kom inte tillbaka förenn han var säker på att han inte skulle svimma och då kom han insmygande med en rock lindad RUNT sig och smög upp bakom mig och Niklas som var i full gång. Haha. Eller Murat som skrek (!!!) såfort någon ens kom i närheten av honom med en liten pytte hjärtbit. Haha.
Sen var det bara lite fika i Kaffis, lite fjäsk med Henke och fler matte tal...
Sen hem, stoppade i sig allt som var ätligt och gjorde iordning för en mysstund. Strax därefter kom Emma (H) i full myskostym och så satte vi oss i soffan hårt invirade i varsinn filt, med mysdressen, varm o'boy och Dirty Dancing <3
En sån mysstund har jag nog inte haft på länge. Fick också en anledning att tänka över vilken min verkliga favorit film är och svaret blir nog fortfarande Dirty Dancing och Mamma Mia. <3
Tänkte också lite på det här med att ha någon sorts "röd tråd" (som Emma så proffsigt kallar det) i bloggen och kanske är film något för mig? Ja, jag vet inte, men ska iallafall testa att skriva lite extra om Film och saker som överhuvudtaget rör film. Så det blir ett blygt och försiktigt litet försök, Okej?

Bjuder också på "The Final Dance" i just, Dirty Dancing <3


Och jag kan ju knappast påstå att detta är bra kvalitet men men. Enjoy Anyway <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback