I Wish You Were~Kate Voegele

000Photobucket 2009-01-25 @ 11:49:18

Sådär ja! Nu är spelar listan för 2009 klar! Skönt att ha det ur världen.
Snart är det som sagt dags för fotbollsträning, men först tänkte jag bjuda er på en youtube.


Från One Tree Hill såklart!
Såg första avsnittet på jätte länge igår kväll och jag har ju kollat igenom lite Oc nu också och började bli lite osäker om One Tree Hill faktisk var sådär jätte mycket bättre än Oc och började också överväga vilken som faktisk hade givit mig mest och vilken som nu var min favorit, Men igår var det ju självklart! One Tree Hill <3 Inga men!
Och den här är från ett avsnitt i säsong 5 som betyder ganska mycket för många karaktärer..Och så är ju låten av Kate Voegele super bra!

Enjoy <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback