Ingen final för mig inte...

000Photobucket 2009-01-31 @ 22:34:13
Haha, sämsta turneringen från vår sida på jätte länge säger jag bara.
Spelade 4 matcher och jag var inte särskilld nöjd med någon av dem...Menmen. Alla har sina ups and downs...
Men för min del blir det ingen fotboll i natt, anledningarna (som är 2) är nr för att jag inte fick!! Jätte sur men när mamma fick höra att jag skulle in till halv 8 bimorgon bitti också så förbjöd hon mig totalt...(Eller jag fick välja vilka jag ville se och jag valde killarna :D) Nr 2 är att jag nog inte hade orkat vara vaken heller. Kände nu när jag satte mig i soffan att jag var väldigt trött och matt. Tidiga mornar, sena kvällar och full gång hela dagarna funkar liksom inte (även om jag vill att det ska vara så!!) så det blir lite myspys ikväll istället. Ska nog lägga mig med en bok och äta godis eller  nått, (ska länsa mammas godis gömma..mohahah)
Men iallafall så tror jag att det blir sängen ganska snart eftersom jag måste upp vid halv 7 imorrn, de första killarna jag ska se på drar igång sin match kl halv 8 så...Sen ska jag väl vara där till lunch och kanske se någon final också. Annars ska jag försöka komma hem och dra igång en film och bara vila så att jag inte ligger efter i sömnen hela veckan....

Hoppas att ni har det bra iallafall <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback