Just One More Try

000Photobucket 2009-01-29 @ 20:33:34
Okej, Ni vet nog vid det här laget hur jag funkar. Jag upptäcker någonting och så säger jag "åhh! Det här är nog min största hobby" och blablabla, Det går ett par dagar och sen är det helt bortblåst, som om jag aldrig ens kommit på tanken. Och varje gång jag binder upp mig på något så vet jag hur det kommer sluta, men varje gång så fortsätter jag för jag hoppas att jag ska ha fel, och att jag ska fastna för något nytt. Denna gång blev det film som blev offret. Och helt nytt är det ju faktisk inte, jag menar. Om det är någon som älskar tv-serier så är det väl jag. KOmmer ihåg vad min lärare skrev till mig en gång " En glad tjej som gillar mode, snygga kläder och såpor" Haha, och så klart stämmer det. Kommer också ihåg en matrast då jag satt och diskuterade med henne vilken tidernas tv-serie var. Hennes svar var Dr.House och mitt var One Tree Hill (såklart!) Så, this is the next try. Film, Tv, tv-serie. Ja, och allt som handlar om allt som man kan se på tv. 
Så jag kommer fortsätta skriva dessa "lifesaver" inlägg (som jag har berättat om) men samtidigt ha den här "röda tråden", vilket nu då är "Film & Tv", eller vad man nu ska kalla det.
Så då kommer jag först och främst (som ett startskott) lägga ut en trailer för de filmer jag verkligen fastnat i skallen.


Okej, Jag orkar inte det just nu, märkte jag då jag inte hittade någon trailer för första filmen (haha) lite för lat kanske men vilan är behövd...! 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback