Kanske en Frågestund hjälper...

000Photobucket 2009-01-25 @ 17:31:22
Har inget att göra och börjar bli lite desperat efter läsare och komentarer så jag ska testa en "Frågestund".
Jag tror inte att det kommer gå med succe men man kan ju alltid testa, det funkar ju väldans bra för typ, Blondinbella och Kenza, Undar om jag har samma effekt...
Haha, men somsagt. Jag drar igång en frågestund och alla frågor är tillåtna! Kommer att svara på alla frågor och ni har tills på Tisdag kl 18.00 på er att fråga. Sen är det stängt helt enkelt! Så kommer jag att svara så fort jag kan i ett inlägg här på bloggen.
Fråga på!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback