Living The Dream

000Photobucket 2009-01-31 @ 14:50:08
Ja, då har väl Team Sportia cup pågått i 1 och ett halvt dygn. (tror jag)
Åkte ju in dit och såg André spela och sen stod jag lite i kiosken och träffade lite folk sen kollade jag på IFK's herrar och sen en match mellan Lejvide och FC Copa.
Sen somnade jag väl någongång vid 1.30-2 någonting och så idag ringde klockan vid halv 9. Låg och drog mig till 9, gick upp (ensam) gjorde frukost (åt mig själv) mysade lite framför tv (också ensam) började göra mig iordning och så cyklade jag iväg vid kvart i 10 någonting. Sen var jag i Säve ett tag sen hem till Lollo och busade lite där, åt någon kyklingröra och sen cyklade jag hem. Nu sitter jag här och har precis tryckt i mig en bit  pizza och vid 10 över 4 eller nått ska vi hämta Kenneth och åka till Säve (igen) och spela där.
Sen i natt ska jag tvinga med pappa till Södervärn och se damerna (börjar spela vid 1 och håller på typ till 6.30) (??) fattar inte riktigt hur det går ihop, men men. Får väl antagligen inte vara där hela natten men ska iallafall försöka tjata mig till det. Annars åker jag med Mulle! Och sen på Söndag morgon ska jag se några kill-kompisar spela hade jag tängt, vet inte om jag åker hem emellan damerna och dem då...Annars så stannar jag där och sen ska jag hem och försöka sova ikapp så att man är i någorlunda form då det är fotbollsturnering i skolan imorrn. Haha. Jag sa ju det; Bara fotboll!!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback