Lovley Ballerinas <3

000Photobucket 2009-01-19 @ 19:10:27

Det bästa med våren och sommaren är inte bara de jumna sommarkvällarna med kompisarna eller fotbollsmatcherna i den stekande solen. Nej, något av det bästa med sommaren o våren är nog ändå att då kan man dra på sig ett par ballerinaskor utan att någon protesterar att det är för kallt uta och att man kan bli sjuk.
Idag börjar mig jakt på sommarens ballerina skor. Sliter ut ungefär 2-3 par per sommar så... Började väl älska skorna för två sommrar sen då jag köpte ett par bara av farten och genom den sommarens stora trend. Jag gick i dem dag och natt och det dröjde inte länge förens jag fick börja köra med textillim i kanterna.
Förra sommaren fick jag ett par av Emma och lika så dom älskar jag och har redan fått limma ihop dem ett par gånger. Och nu som sagt börjar jakten på sommarens skor. 

Har hittat en jätte bra sida med ett enormt ballerina utbud Brandos.se. Så där kikar jag lite nu. 
Och funderar faktiskt lite på ett par svarta från Replay. Super snygga.
 Pris; 899 kr
Så dessa är de skor som jag möjligtvis skuttar fram i, i sommar.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback