Luggen anländer på Tisdag

000Photobucket 2009-01-25 @ 17:59:30
Ja, nu på Tisdag eller Onsdag så ska jag alltså klippa mig. Faktisk hos en helt ny frisör och frisörsalong så det ska ju bli lite spännande, men det ska och bli spännande och lite extra nervöst eftersom jag faktisk ska byta frisyr. Från ett ganska långt, uppklippt hår med en lugg som föll in i resten av håret så ska jag rätt och slätt klippa lugg. Och jag är väldigt osäker på hela iden och jag tror inte att det kommer bli någe vidare bra (hatade faktisk frisyren förr) men jag vill ju ha en förändring och mamma tror stenhårt på det så jag jag bestämmt mig för det nu...Men som sagt, jag är väldigt osäker.
Så det kommer faktisk bli en omstart för hela mitt hår. Ny frisyr och jag ska faktisk också sköta om det lite bättre än jag gjort nu de senaste åren. Det har snabbt blivit slitet och livlöst men nu ska jag verkligen kämpa för ett snyggt hår! Haha.
Ska ta och köpa hårinpackning också...Har någon något tips på någon bra? Ska försöka hitta några bra "hår & hårvård" bloggar (förutom Lily's) och be om lite tips på så vis och så ska jag ta ett snack med frisören också. Mamma känner ju henne och jag har träffat henne någon gång och hon verkarde både bra och snäll och hela badrummet var fyllt med hårvårds produkter. Men hon har gjort det väldigt lätt för sig måste jag säga...Hon har kort kort hår med en röd, brun färg så det är ju snyggt utan den minsta styling faktisk...Haha.
Men jag är faktisk jätte nervös men ändå så vill jag bara bli av med det fula som pryder mitt huvud nu! Gillar det inte alls. Och eftersom jag har ett långt och super tjockt hår så är det också super svårt att ta hand om...SUCK.
Men men, ska ge det ett försök och en chans. Bara att hålla tummarna!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback