Luggen as arrived

000Photobucket 2009-01-27 @ 19:52:48
Som jag sa så skulle min lugg anlända idag och det har den också gjort.
Idag hade jag ju ett späckat schema med bara några få "hemma-timmar"! Härligt!
Var ju i skolan och så blev det ett besök hos mommo som strulade med banken och lite så sen blev det frissan och det tog ca 1 t och 15 minuter, normal tid alltså. Klippte mig på "Frisör Kompaniet" på Adelsgatan, en super liten och gullig frisör sallong och blev klippt av Maria (en kompis till mamma) och det blev alltså lugg...så jag satt hela tiden super nervös för vad hon skulle göra härnäst...Men jag tycker faktisk att resultatet blev rätt bra...Men annars så visar det sig i skolan imorrn antar jag...
Kan inte sluta tänka på Team Sportia cup heller! Vill så gärna att det ska bli Fredag så att allt kan köra igång, kommer praktisktaget bo där i helgen! Super mysigt med mycket folk, alla där av samma intresse, FOTBOLL, luckten av svett blandat med kokt korv som sticker i nästan och så jublet av publiken då rätt lag gör mål! Mest spännnde blir ju Söndag, Finaldagen men Fredagen bjuder ju på lite kvälls tittning (vilket alltid är kul att se) plus att jag säkert kommer få rycka in i kiosken och så lördagen, min egen dag.

Nej, men först är det imorrn som gäller, Onsdag, sovmorgon och spanska läxa, gympa och så snabba fötter träning på kvällen och förhoppningsvis så dyker den blivande tränaren upp också. Inte för att han kommer få en syl i vädret då Tomas håller snabba fötter men han kommer ju iallafall få se oss och känna av fysiken.
Kanske blir in till stan också för en träff med Emma, inget bestämmt men så brukar det ju bli.

Hejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback