Luggen made succes

000Photobucket 2009-01-28 @ 14:55:17

Jajamensan, luggen gjorde verkligen det...Succe! Alla tyckte jag var jätte söt och komenerade att jag verkligen passade i det. Och alla började skratta då jag satte mig mitt i korridoren på Angelicas pall och gungade fram och tillbaka...Haha, måste ha sätt för roligt ut!
Även jag börjar faktisk trivas, lite jobbigt ibland bara då man tittar upp (med bara ögonen) och möts av en stickig lugg...

Annars så är allt bra med mig och jag längtar så himla mycket till Fredag!! Fan va kul det ska bli! Någon som vill göra mig sällskap kanske?
Ännu roligare är det ju att vi ska möta Matilda, Lollo och Nelly :) Haha, hoppas vi slår dom!
Nej, nu ska jag nog surfa runt lite sen blir det ju snabba fötter och första träff med nya tränaren.

Ha det bra!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback