Matvraket innom mig!

000Photobucket 2009-01-28 @ 19:32:07
Nu tänker jag skriva om någonting som det i dagens samhälle ska tisslas och tasslas något så hemskt om, vilket jag tycker ät helt onödigt...
Ämnet är då Mens och vad jag har förstått så reagerar alla väldigt olika, jag vet en som får så ont i ryggen att hon knappt kan stå upp, en som kräcks och får yrsel och så finns det folk som bara får en fjuttig liten värk i nedre delen av magen sen är det slut. Jag är en as dessa som inte drabbas av något större katastrofalt utan får bara lite mensvärk..om ens det. Men en annan sak jag har upptäkt är hur mycket jag äter när jag har, just, mens. Det är helt otroligt. I skolan tar jag två stora potioner och äter allt, om det är något jag inte gillar s fyller jag tallriken med sallad och typ 10 knäckemackor kommer hem och måste äta fort fort, sen går jag runt och äter på någonting nästan ända fram tills middagen sen äter jag något efter också, jag blir så hungrig! Jag äter hela tiden och då jag tvingar mig själv att inte äta så kurrar det och bökar! Usch!
Någon mer med liknande besvär?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback