~Mina Laster~

000Photobucket 2009-01-03 @ 14:51:41
Sitter här med en skål Cheese Bolls.  Min andra stora last...Den första är nog choklad och den tredje än nog mineralvatten. Och den fjärde...Äsch. Här kommer en lista med mina laster.

Mina Laster
Choklad        (Inte det nyttigaste kanske...)
Cheese Bolls     (Inte heller så himla nyttigt)
Mineralvatten (Loka.Ramlösa.Bonaqua)    (Blir ganska dyrt i längden)
Granatäpplen      (Nyttigt....Men DYRT!)


Ja, så några kan jag nog skrapa ihop...

Var ute förut med pappa, det är ju så himla härligt nu när det är snö och var trädgård blir ju så jäkla fin med dammen och allt!
Nu ska jag nog kolla lite på namntoppen, behöver det till min hemliga grej ni vet...HAHA. Känns ganska skönt att "mobba" er såhär. Eller så är ni inte ett dugg nyfikna?
Är det någon som har något tips på någon bra fim som går idag eller imorgon...eller tv-program.
Var ju The Hills maraton idag men jag känner att jag inte riktigt orkar ligga hela dagen framför tv;n...Istället blir det att läsa bloggar, försöker också fixa en såndär skylt som ni kan trycka på för att prenumerera på bloggen men jag hittar inte stället där den ska in på!! Blir helt knäpp på det här, att jag har en data-tekniker i släkten (plus att jag praoat hos honom) märks inte!

 


Kommentarer
sanna ♥

Oj, svår fråga, jag får nog tänka lite på det ;P


URL: http://sannasrum.blogg.se/
DATUM: 2009-01-03 TID: 14:51:41

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback