My Second name...Haley

000Photobucket 2009-01-13 @ 13:26:30
Hej!
Idag är ju bästa dagen på hela veckan...typ. Det är ju tisdag och vi slutar halv 12! Sen är det lunch men den kan man ju skippa om det är äkligt och sen är det bara freedom!  Hade ju tänkt gå in till bibblan idag men så blev det inte, orkade inte helt enkelt så nu sitter jag här istället och ska snart gå ner och kolla första första avsnittet av one tree hill. Har bestämmt att kolla igenom allt och nästan varje dag lämnar jag en liten rapport av något slag. Ja, ni får se.
Gjorde nyss också en quiz om vem man var mest lik och jag blev....

1078880441_hicshailey.JPG
Haley

You are Haley (tutor girl!) You're a sweet-hearted, sensitive girly-girl. You are highly intelligent, always keeping your feet on the ground and are not easily fooled or impressed by the shallow and fake people around you. You are sweet and sensitive and always try doing the right thing and you're always willing to help others and you strongly believe in forgiving and forgetting.

Är det likt mig? Svara ärligt allihop!

Ha det bra nu!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback