One More Day of This

000Photobucket 2009-01-08 @ 10:55:29
Nej, någon skola för mig idag blev det då inte. Imorse kändes det väl ganska helt okej men då jag vart uppe en stund så kände jag ju att jag nog inte skulle orka hela dagen. Från 8 till 15.00 kändes lite mäktigt men imorgon så går det nog, får vi hoppas iallafall. Men under morgonen så har jag hunnit se Top Model och nu sitter jag och lyssnar på en låtmix som brorsan ordnat ihop....Låtar som Womanizer, Circus (Britney), If I were a boy (Beyoncè) och Hot N Cold (Kate)  är med?? Nu är inte jag någon som tycker att det blrjar bli lite creepy då killar börjar lyssna på sån här musik men det är ju en radikal ändring från hans musik förra veckan då det var väldigt mycket "Ett polis problem" och 2000-talet och sånt.
Men tur att någon gör det så jag slipper...:D
En av mina favorit låtar just nu är faktisk If I were a boy, det tog bara lite tid för mig att fatta det. Då den var ny så tyckte jag att den var ganska dålig men nu när jag faktisk fattar vad hon sjunger om och har sätt videon då tycker jag något helt annat. Lyssnar på den hela tiden nu!

Nu ska jagkolla upp ett nummer på Eniro...Har ringt två gånger nu man jag vågar inte riktigt svara då jag inte känner igen nummret...Och det verkar vara från någon hemtelefon på fastlandet också då det börjar på 05...Så. Ja, hoppas jag hittar personen.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback