Team Sportia Cup

000Photobucket 2009-01-25 @ 17:09:00
Nej, Det blev alltså en helt vanlig träning utan någon ny tränare, Han hade tydligen inte tid idag...
Men men, laddar nu inför Coop Forum cup som iår faktisk är omdöpt till Team Sportia cup...
Och där ska jag tillbringa hela helgen! Jätte kul! På Fredag blir det säkert in till säve för att se de äldre tjejerna spela och så blir det säkert lite södervärn då på dagen också. Sen ska mamma o pappa stå i kiosken från kl 20.00 till 24.00 och då ska jag vara där också, se lite spel och så. Kul att bara känna glädjen och att det faktisk finns folk som stannar uppe till 3 på natten/morgonen bara för att få spela en match på ca 20 minuter, Underbart! <3
På fredagen ska även brorsan spela så då blir det väl mycket att hänga med där i matcherna.
Sen på lördagen är det mitt eget gruppspel och vi spelar på eftermiddagen/kvällen så vi har ganska bra tider.
Och då ska jag säkert också vara inne på dagen och kolla. Sen på söndagen är det finaldag och då kommer jag nog åka dit lagom till de lite högre klasserna av fotboll. Och så blir det ju ev final för brorsan och mig så...
Hoppas på revanch mot stenkyrka och mycket mycket rolig fotboll i helgen!
Någon mer som ska bo där?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback