Tisdag <3

000Photobucket 2009-01-26 @ 18:03:01
Jaha, idag har det rullat på som vanligt tycker jag. Gympa-Fotboll-gick skit! Och längsta dagen också!
Men imorrn blir det annat! Då har jag en såndär fullspäckad dag som jag älskar! Först är det ju skola från 8.00-11.30 sen ska jag hem till momma och hälsa på henne och där är jag väl från typ 12-14 sen ska jag in till mamma och hjälpa henne med stängningen och sen ska vi in till stan och kl 14.45 har jag tid hos frissan och då blir det att klippa lugg, ni vet  väl redan vad jag tycker om hela tjoflöjset men men, tur att mitt hår växer fort! Måste köpa platttång också om jag får samma problem som Emma (H) fick då hon skaffa lugg. SUCK. Men men, så klippningen tar säkert 60-90 minuter, sen hem, vila, göra läxan och blogga, äta och göra mig iordning sen ska vi åka in till radio Gotland och vara med då André och hans klass ska vara med i "vi i femman" ska bli asspännande! Hoppas att dom vinner. André är visserligen inte med (men han är reserv...*stolt*) sen hem, blogga och i säng! Asbra dag!
Vad ska ni göra imorrn då?

Men ska faktisk bli jätte kul att träffa mommo imorrn. Har inte träffat henne på aslänge och hon är ju min No 1! Älskar henne och jag vet inte vad jag ska ta mig till när hon dör, ska typ besöka hennes grav varje dag!
Iallafall så är det asmysig att vara där (i hennes lilla lägenhet som är helt rökskadad) haha. Blir alltid ballerinakex och lösa korsord i Allers. Mys!
Så går hon ju i pension nu i februari och då ska hon troligen skaffa hund, Mys! Blir nog en Chow Chow eftersom hon är helt förälskad i de små björnarna! Hon har haft två tidigare, Joy och Robin, kommer bara ihåg Robin men han var ju asmysig!
Nej, nu ska jag plugga lite till Engslka provet imorrn och se på "Stormen" som börjar kl 20.00 på 1:an, säkert baka någon kaka också. Någon mer som ska se den?

Ha det bra!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback