Ultimata modebloggen hittas här!

000Photobucket 2009-01-13 @ 15:36:48

Hallå, det som är bra med att logga in från blogg.se istället för publishme är att man kan hitta roliga bloggar och inlägg på så vis.
HIttade nu en blogg som jag vet att jag vart inne på förr, bara för att kolla läget, men som jag inte riktigt fastnat för av någon glömd anledning men nu älskar jag den. Läste några inlägg tillbaks och den är super bra! Roligt med illustrationer och bilder överallt. En riktigt snygg Header som man kan vila ögonen på också det ända som är fel fel fel är typsnittet som jag fullkomligt hatar! Det värsta typsnittet som finns men ändå ska det vara så jädrans populärt...varför!?Det är en typisk och perfekt modeblogg som inte blir tråkig efter ett tag utan den håller måttet flera år (kan jag gissa). Om jag en dag börjar kalla mig "mode bloggerska" så är det såhär min blogg skulle ha sätt ut (på ett ungefär...)
Så kolla nu in Garderobsgrubbel & Byrobekymmer !


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback