Confession number one!

000Photobucket 2009-01-09 @ 17:42:59
Hej, nu måste jag säga att det känns asbra med förkylningen och så. Lite ont i halsen då vissa saker dyker ner i halsen bara men annars asbra! Klara faktisk av att spela imorgon!! Jippie! Måste iof vara där vid 8 för att hjälpa till att ställa iordning alla grejer och så, men det blir kul, plus att jag slipper hjälpa till under dagen som alla andra måste! Ha, så det blir mer tid för fotboll, hoppas att jag kommer på Emmas brorsa, Måns, lag. Sen ska jag också sova med Emma, var tror jag inte är så klart men det löser sig.
Ska också börja med en ny grej här på bloggen; Lägga ut mer "Mina confessions" för eftersom bloggen heter "Emilias confessions" så hade det vart bra med lite mer av det! Så någon gång i veckan så kommer jag lägga ut en Confession av något slag; en bekännelse, hemlighet, något ni inte vet om mig. (Eller något som inte så många vet då...)
Börjar väl idag; Jag är helt förälskad i Pärlor! Det är definitivt min favorit accesoar (Ojdå...Det blev väl inte så rätt va!?) Kom på det igår då jag höll på att mixa lite med det vita och det rosa pärlhalsbandet. Älskar också mina pärlörhängen och min hår grej som också är i from av pärlor! Så det är alltså Confession number one!

Ikväll ska jag nog Se Let's Dance eller någon film. Eller så blir det gården, har inte riktigt bestämmt men det blir tidigt i säng eftersom det blir tidigt och full fart hela dagen/kvällen/natten imorgon.
Ha det bra <3

Kommentarer
ERIK

tack för tipset! :P


URL: http://eerikandersson.blogg.se/
DATUM: 2009-01-09 TID: 17:42:59

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback