~Galavimmel~

000Photobucket 2009-01-08 @ 14:15:42
Ja, nu i Januari visas ju alla möjliga konstiga, roliga, udda och intresanta galor. Igår visades t.ex Grammisgalan men det finns ju Elle-galan (16 Januari), Rockbjörnen (22 januari), som förövrigt faktisk fyller 30 år!, Guldbaggen (12 januari), idrottsgalan (19 januari) m.m
Och på nått sätt så älskar jag galor! Visst hade det ultimata varta att själv få sitta där som nominerad och äta, dricka, klä sig vackert, mingla och känna spänningen i luften men just nu nöjer jag mig gott och väl med att sitta bänkad framför tv;n här hemma. Mina favoriter är ju Fotbollsgalan som under 2008 gick av stapeln den 17 november och så Elle-galan. Elle-galan kan man ju verkligen inte missa allt glitter och glamour! Det finns överallt! Och att se kraftiga och tuffa fotbollsspelare klä upp sig i de finaste klänningar, kavajer och skor är så himla komist att se och de håller alltid så fina tal och så. Gud vad härligt det är! Att alla spelare från alla möjliga olika lag samlas en kväll för att några som verkligen sticker ut ska få det bekräftat att de är fantastiska! En dröm är väl att själv stå där och få ta emot Diamantbollen överlämnd av Marta. Gud vad häftigt! Eller att få "Årets bäst klädda kvinna" eller "årets blickfång" på Elle-galan. Och tänk att stå där på scenen och få ta emot ett pris som representerar något som man näst intill lever för och nästan älskar mer än allt annat, va härligt det måste kännas och jag blir helt skakig då jag tänker på Zlatan och att han är den förste fotbollsspelare som fått ta emot Guldbollen 3 år i rad, Helt otroligt!
Galor hör nog till det bästa som finns! Tycker ni inte det?
Vad hade ni viljat bli "prisägare" till för pris?

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback