Confession Number 2

000Photobucket 2009-01-11 @ 18:23:08
Okej, Dags för confession number 2!  Vilket är...*trumvirrvel*....Att jag Älskar att åka Buss!
Ni kan inte förstå vilken otrolig tillfredställelse det är att sätta sig ner i ett säte där flera tusen andra människor suttit och att andas ut och känna att man bara kan slappna av och kika på alla konstiga människor.
Har såklart min favorit plats! En plats som är precis så att man sitter mot där de har gjort utrymma så att hjulen ska få plats där under, vilket också fungerar som ett extra säte av jobbiga ungdomar (haha, som jag själv kanske kan klassas som ibland..) eller en plats där du kan lägga väskan eller hålla dig i då du får stå. Där är min favorit plats! Man har gott om plats för benen och man har chans att se alla passagerare som kliver på och man kan också få reda på vart de som inte har busskort ska åka någonstans, då kan man sitta där och tänka på vad de ska göra där och om de är påväg hem eller om de ska iväg. Super mysigt.
Särskillt dessa få tillfällen då man åker på kvällen då det är mörkt ute, då chaufören släcker lyset och vissa tänder smålamporta över sig, så hör man folk som småpratar, praslet då någon vänder blad i en tidning och de svaga ljudet av musik då någon lyssnar på musik på lite för hög volym så det hörs ut till en själv. Gud va mysigt det är!






Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback