Welcome Back!

000Photobucket 2009-01-18 @ 10:24:41
Haha, igår rotade jag fram mina gamla OC-boxar och kände för något riktigt romantiskt. Så det blev två avsnitt i säsong 3 och avsnitt 1 och 3 på första skivan. Dom fokuserar väldigt mycket på Ryan och Marissa vilket var precis vad jag behövde. Var ganska mysigt faktisk och jag tror att jag nu ska försöka ta mig igenom alla 4 säsinger utan 1 ända One Tree Hill emellan. Vill riktigt sakna det och ha ett super stort behov av att se det men nu känns det som att jag inte riktigt har det där suget längre. Har sätta alla avsnitt minst 1 miljon gånger och jag måste glömma bort lite roliga, knasiga och otroligt välgenomtänkta delar så jag sedan kan sitta som klistrad framför älsklings serien och kolla.
Så ni blir det alltså OC i några veckor. Ganska mysigt och det är så roligt för även fast det är typ 1 år sen jag såg ett avsnitt sist så kan jag fortfarande sitta med en replik i huvet som inte kommer förens några sekunder.

Snart ska jag på träning, idag är det bara 94/5 träning så vi blir nog inte så många men det kan ju också vara skönt. Pappa ska hålla träningen ensam så vi får väl se vad han hittar på...

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback